Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Πείτε αυτό που σκέφτεστε και ζητήστε αυτό που θέλετε - επιτέλους!

Είμαι άνθρωπος παράφορος - μου το έχουν πει πολλάκις, το λένε και πίσω από την πλάτη μου -είμαι σίγουρη- φίλοι κι "οχτροί". Παθιάζομαι με τις ιδέες μου, αλλά σε καμία περίπτωση δεν κάνω σταυροφορίες. Οι εμμονές και η παράκρουση είναι κάτι που με ξενερώνει ακόμα και στον πιο δικό μου άνθρωπο. Και trust me, έχω υποφέρει κάμποσο από δαύτες. Το να υπερασπίζομαι σθεναρά αυτά που αγαπώ και πρεσβεύω είναι κάτι που θα με συντροφεύει για πάντα, γι' αυτό και οφείλω να προειδοποιήσω τους έχοντες καρδιακά προβλήματα να μη με κάνουν παρέα. Είπαμε, έχω ισχυρό ταμπεραμέντο, έχω βροντερή φωνή, έχω τσαμπουκά και πάνω απ΄όλα έχω άποψη. Την οποία θα την εκφράζω. Κι όποιος αισθάνεται θιγμένος, πληγωμένος ή ευνουχισμένος, δύο είναι τα τινά: να κάτσει να κάνει διάλογο ή να πάει στο διάολο. Πισωμαχαιρώματα, κατινιές και σκηνικά του στυλ "κάποια στιγμή θα της τα πω, αλλά όχι ακόμα" τα αφήνω για τους μικροαστούς. Έχω μάθει να μιλάω έξω από τα δόντια και θέλω αντάξιους συνομιλητές. Το respect μου το κερδίζουν όσοι έχουν επιχειρήματα και είναι σε θέση να τα υποστηρίξουν. Για τα υπόλοιπα φοβισμένα ανθρωπάκια με το φίμωτρο δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Μήνες τώρα το motto μου είναι come and get me. Απευθύνεται σε friends and men alike. Κουράστηκα να κάνω τον καραγκιόζη, να δίνω, να προσφέρω, να προθυμοποιούμαι, να συντρέχω, να συνδράμω, να παρακαλάω, να ακούω, να συμβουλεύω, να σπιτώνω, να δεξιώνομαι, να κουβαλάω, να οργανώνω, να ξεσηκώνω, να δωρίζω, να δανείζω, να πληρώνω, να οδηγάω. Και τελικά εγώ να παίρνω τον πούλο. Από friends and men alike. Ε, όχι. Ηρθε το πλήρωμα του χρόνου και είπα να κοιτάξω κι εγώ την πάρτη μου. Κι αν αρχίσουν κάποιοι τριγύρω να λακίζουν (friends and men alike) το μόνο που έχω να πω είναι "καλό ταξίδι", γιατί απόπειρα να τους κρατήσω δεν παίζει να κάνω. Good riddance, amigos.
Κι έχει πλάκα γιατί μόνο αν σταματήσεις εσύ να σηκώνεις το ρημάδι το τηλέφωνο να καλέσεις τους άλλους, γίνεται έκδηλο πως το κουλό τους δε θα το ξεκουνούσαν. Το φίδι από την τρύπα το έβγαζες εσύ. Οι άλλοι βολεμένοι. Από τη φίλη που μόνο αν κανονήσεις εσύ έξοδο στο trendy μέρος θα σε τιμήσει με την παρουσία της, στο γκόμενο που μόνο άμα στείλεις εσύ μήνυμα, θα στείλει κι εκείνος. Από την παρέα που μόνο άμα κάνεις εσύ τον σωφέρ ξεκουβαλάνε από το σπίτι τους να πάνε εκδρομή, έως τον τύπο που σε κάνει παρέα ένα ολόκληρο καλοκαίρι μόνο και μόνο για να καταφέρει να την πέσει στην κολλητή σου. Άμα το Εφάκι, όμως, κάτσει στα αυγά του και ούτε ξεσηκώνει ούτε κάνει τον PR, ώπα εκεί αρχίζουν τα ζόρια. Ξαφνικά το εφάκι έχει ήδη κανονήσει κάτι άλλο, ξαφνικά το εφάκι κάνει παρέα με ανθρώπους που την εκτιμάνε και που δεν περιμένουν τίποτα από εκείνη. Ίσα ίσα, θα λεγα, για πρώτη φορά εδώ και χρόνια Ι am being utterly indulged. Και πολύ γουστάρω. Άντε, γιατί σας παραχάϊδεψα ορισμένες κι ορισμένους.
Όποιος πραγματικά επιθυμεί κάτι από μένα, είμαι at your disposal. Για όλα όσα έγραψα στην προ-προηγούμενη παράγραφο, θα τα κάνω με χαρά. Απλά, ζητείστε το. Διεκδικείστε το. Και δε θα αρνηθώ τίποτα, δε θα χαλάσω κανενός το χατήρι. Αλλά μην περιμένετε να προσφερθώ, μας τελείωσε. Και ειδικά τελείωσε για όσες κι όσους τρέφουν αυταπάτες πως θα είμαι κορόιδο εις αεί. Α, κι αν τύχει και θιχτείτε πάλι μερικοί που σας τα χώνω, το γεγονός ότι γυρνάτε πάντα για να διαβάσετε κι άλλο, εμένα ένα μου δείχνει: στην αλήθεια αρέσκεστε έστω κι αν τη θέτω άκομψα. Γουστάρετε να είμαι παράφορη και να κραυγάζω τα αυτονόητα, γιατί πολλοί από εσάς είστε αυτόχειρες καστράτοι, οπότε σας έρχεται ταμάμ να διαβάζετε για τις κουλαμάρες και να αναλογίζεστε κρυφογελώντας την πραγματικότητα, αντί να κουραστείτε να κάνετε κάτι εσείς. Σ'αυτό και μόνο, my friends, Ι will indulge you... ανιδιοτελώς!!! Φιλιά

1 σχόλιο:

  1. εγω θα προσθεσω come and get me if u can...
    θα κρατησω αυτο που λες με το γαμημενο τηλεφωνο..σε καλουν να βγεις - γινεσαι κοματια και τσακιζεσαι, τους καλεις παντα εχουν μια δικαιολογια...απλα εγω χθες το επιβαιβεωσα και βγηκα για την παρτη μου στο γνωστο στεκι, -μονος - ναι, -μονος-, βρηκα τον φιλο μου το dj και μπορω να πω πως ηταν μια απ τις καλυτερες εξοδους μου ever in this fucking town!!
    ας προσπαθησουμε να μην μας χρησιμοποιούν!! εκτος αν το θελουμε και εμεις!! τοτε τα λουζώμαστε! kisses efoulini!

    **πολυ καιρο εχουμε να τα πουμε απο κοντα..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή