Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

A weekend lost in dvd's



Χα, Δευτέρα και κανονικά θα έπρεπε να γράφω μισοζαλισμένη και μισοκοιμισμένη, δεδομένου ότι όλο και κάποια κρεπάλη θα έκανα μέσα στο Σαββατοκύριακο. Αγάπες μου, θα απογοητεύσω, δεν έκανα απολύτως τίποτα, από το κρεββάτι στον καναπέ και τούμπαλιν. Όοοολο το Σαββατοκύριακο. Εντάξει, Σάββατο πρωί δούλευα, από το μεσημέρι και μετά μιλάω. Φράπα σήμερα η επιδερμίδα. Βέβαια, έκανα κρεπάλες στο φαγητό, δηλαδή αυτά είναι τα άσχημα όταν μπαστακώνεσαι δυο μέρες σπίτι σου. Από την ανία και τη βαρεμάρα το ρίχνεις στο φαϊ. Ανοίγεις το τίμιο ψυγείο και καταβροχθίζεις ό,τι υπάρχει μέσα, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει λήξει, φυσικά.
Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλους, αλλά όταν πάω super market, εκεί που στη λίστα μου υπάρχουν όλα κι όλα δέκα πράγματα, καταλήγω να έχω αγοράσει άλλα είκοσι, ενώ ξέρω ότι τουλάχιστον τα μισά δεν πρόκειται να φαγωθούν άμεσα. Και είμαι και λιχούδα και σπάταλη. Ψωνίζω λες και μένει μια τετραμελής οικογένεια μαζί μου. Κι αγοράζω γκουρμεδιές τις οποίες μέχρι να καλέσω κόσμο για να τις προσφέρω μπορεί και να έχει περάσει μισός αιώνας, οπότε τσάμπα τα ντελικατέσεν. Τι τα θες κυρά μου τα φουαντρέ και τα χειροποίητα ψωμάκια σίκαλης, ποιος θα τα φάει; Άσε το άλλο, με τις zero. Δεν υπάρχει μέρα που να έχω πάει για προμήθειες και να μην έχω πάρει τουλάχιστον μια εξάδα κουτάκια (δεν αγοράζω μπουκάλια ποτέ, γιατί είμαι και περίεργη, άμα ξεθυμάνει το ανθρακικό, ούτε να τη μυρίσω την coca-cola). Οπότε, πάντα έχω απόθεμα σε αναψυκτικά και διάφορες μαλακίες για μασούλημα.
Όπερ σημαίνει, πως αν ένα ολόκληρο σουκου κάθεσαι μέσα, κάποια στιγμή, όσο και να αντιστέκεσαι, μια βόλτα από την κουζίνα θα την κάνεις. Στην περίπτωση μου, η διαδρομή ήταν κρεββάτι-κουζίνα-καναπές. Ανάμεσα στα dvd, στο wii και στο θέρισμα της φάρμας και το άρμεγμα των αγελάδων, έγινε κατάχρηση στα πατατάκια, τα τοστάκια (γαλοπούλα-τυρί, όχι βούτυρα κι άλλα λιπαρά, για να μπορώ να φάω τουλάχιστον 3), τα σοκολατάκια υγείας Παυλίδη (τα μικρά μπλε) γιατί όσο να'ναι που πας καραμήτρο χωρίς την ημερήσια δόση σου (είναι λέει κι υποκαταστάτατο του σεξ), τα μπισκότα πτι-μπερ και το delivery. Η αλήθεια είναι ότι την Παρασκευή είχα μαγειρέψει, οπότε το Σάββατο το μεσημέρι έφαγα αυτά που είχανε περισσέψει και συνέχισα με όλες τις προαναφερόμενες χαζές πηγές θερμίδων. Την Κυριακή το απόγευμα όμως λύγισα και αηδιασμένη από τις πολλές μαλακιούλες που μασουλούσα, έκανα και την υπέρβαση και παρήγγειλα απ'έξω. Φυσικά, για 4! Γιατί είπαμε, η υπερβολή είναι μέρος της ζωής μου.
Και μιλώντας για υπερβολές, μένοντας μέσα και αναπόφευκτα βλέποντας πολύ τηλεόραση ανάμεσα στις άλλες ενδιαφέρουσες ασχολίες μου, δεν μπόρεσα να αποφύγω αυτό τον πανικό που επικρατεί στα τηλεοπτικά μέσα για το "πολύκροτο διαζύγιο". Νησάφι, ρε πούστη μου. Ο κόσμος χάνεται και το μ.... χτενίζεται. Και να πεις ότι ήταν μόνο το star, άντε κομμάτια να γίνει, αυτό είναι το αναμενόμενο από τους ρεπόρτερ τύπου τσιλιμπουρδοσκατουλάκη. Μα όλα τα κανάλια; Όποιο και να έβαζες, μιλούσε για τη εθνική τηλεπαρουσιάστρια και τον τριμόσχαρο (soon to be ex)σύζυγο της. Έλεος. Πάθαμε overdose από την πλατίνα στο μαλλί και τα fake boobs. Δε μας έφταναν όλες οι trash περσόνες τύπου Πετρούλας, Τζούλιας και Σάσας, τώρα έχουμε καινούρια ξανθιά μαϊντανό στα παράθυρα. Please shoot me now, κάντε μου λοβοτομή ή τελοσπάντων αν γίνεται να παντρευτεί ή να γκαστρωθεί κάνας άλλος celebrity μπας και καταφέρουν τα media να ασχοληθούν με κάτι άλλο;
Για να ξεδώσω από την πολύ ενημέρωση, είδα πολλές ταινιούλες στο dvd, άλωστε έχω κάνει τρελλό στοκ από downloading (φυσικά, είμαι εντελώς άσχετη στο άθλημα, άλλοι τις κατεβάζουν κι απλά κάθε Παρασκευή στο γραφείο μου με περιμένουν 2-3 δισκάκια με 3-4 ταινίες). Είδα , λοιπόν, τον Clooney στο Up in the Air, είδα το αγγλικό An education (πολύ μου άρεσε), είδα το New York, I love you, είδα το Did You hear about the Morgans (what a flop), ξεκίνησα να βλέπω το The Informant και στη μέση το άλλαξα, μεγαλύτερη βαρεμάρα δεν έχω ξαναδεί (για να ρεφάρει η άποψη μου για τον Mat Damon θα δω άμεσα το Invictus κι αν είναι κι αυτό μαλακία, τέλος ο συμπαθέστατος Bourne).
Το τραγικό είναι ότι το μόνο πράγμα που επιτακτικά έπρεπε να δω και δεν το έκανα ήταν το LOST. Πρέπει να είμαι η μόνη fan που δεν το είδε, έχω διαβάσει ωστόσο το (double) episode recap (δεν πτοούμαι εγώ από spoiler alert, πάντα διαβάζω τις περιλήψεις όσων βλέπω) και είμαι στο τσακ να βάλω Nova. Για να τα βλέπω τα καινούρια επεισόδια 48 ώρες μετά την αμερικάνικη προβολή, όπως λέει και το trailer, και να μην περιμένω το συνάδελφο εδώ στη δουλειά πότε θα εδεήσει να μου φέρει το download. Οπότε, άμα την έναρξη της συνδρομής θα αποστείλω προσκλήσεις σε έτερους οπαδούς, θα βάλω κι ένα τυπικό εισιτηριάκι (εμ, πώς θα βγάλουμε τα μηνίαια 59,9€ του full pack), μια jumbo domino's ham & bacon classic και καλή μας τηλεθέαση. 'Ασε που το δείχνουν και Παρασκευή, άρα καλώντας κόσμο και δεύτερη μέρα (πάλι με ένα μικρό αντίτιμο) μπορώ να βγάλω όλα τα λεφτά της συνδρομής. Τι μαλάκας είμαι που δεν έβαλα από την προηγούμενη εβδομάδα... Λοιπόν, σπεύδω να κάνω παραγγελία του αποκωδικοποιητή αφενός κι αφετέρου να αποστείλω προσκλήσεις για την Πέμπτη το βράδυ. Αναμείνατε. Φιλιά!

1 σχόλιο:

  1. Χαχα τι ήταν να μιλήσω... Βγήκε καινούριο σκανδαλάκι να ασχολείται ο κοσμάκης... α ρε Δήμητρα Ρουμπέση θεάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή