Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Happy Hour!



Πριν κάτι βδομάδες το Secret Athens μας έστειλε ένα newsletter για μια εταιρία που λέγαται Drinkworks και κάνει delivery με τα υλικά που χρειάζεται κανείς για να ετοιμάσει δροσερά coctail. Με ένα τηλεφώνημα, σε 90λεπτά έχεις στο σπίτι ένα full party kit για μερικά από τα πιο δημοφιλή κοκτεηλάκια. Η ιδέα μου είχε φανεί αρκετά πρωτότυπη, αν κι ομολογουμένως ψιλοάχρηστη για μένα, καθότι στο ψυγείο έχω πάντα limes & σόδα, έχω ένα γλαστράκι με δυόσμο, ζάχαρη ούτως ή άλλως χρησιμοποιώ μόνο καστανή, το ρούμι, η βότκα και η κασάσα είναι μόνιμα στην κάβα μου και δόξα το θεό έχω καταψύκτη που παράγει θρυμματισμένο πάγο. Οπότε, τουλάχιστον για μοχιτάκια, καϊπιρίνιες και καϊπιρόσκες είμαι πάντα ετοιμοπόλεμη. Αν λόγω καλοκαιριού έχω αγοράσει και κάνα ζουμερό φρουτάκι, δε θέλει και πολύ φαντασία να κάνεις μια strawberry caipiroshka, ένα watermelon mojito ή μια παραλλαγή τους με ροδάκινο. Τώρα, για το άλλο μου αγαπημένο coctailaki, το apple martini, χμ εκεί θέλει λίγη μαεστρία παραπάνω, γιατί καλή κι άγια η Grey Goose, αλλά χωρίς Calvados ή τουλάχιστον ένα "μάρκα-μ'-έκαψες" apple schnapp δεν πας πουθενά Καραμήτρο.
Γενικά, αυτή η περίοδος το σηκώνει το κοκτέηλ, είναι πιο δροσερά και συνήθως επειδή προσφέρονται σε μεγάλα ποτήρια, η ποσότητα είναι ικανοποιητική για ξεδιψάσεις με μόνο δυο. Εντάξει, μη βαράτε, αλλά σκεφτείτε ότι σε ουϊσκάκια η ανάλογη ποσότητα μετριέται σε τουλάχιστον τέσσερα ποτηράκια!!! Άσε που άμα τα πίνεις σε μαγαζί που ξέρεις την τέχνη του μπαρμαν, τότε τα δυο δε φτάνουν ούτε για ζήτω. Και φυσικά, όταν είσαι στην παραλία, είναι επιτακτικά το επόμενο βήμα μετά το freddo, όσο νωρίς κι αν είναι. Άλλοι αρέσκονται στις μπύρες, τι να κάνουμε, εμείς έχουμε πιο εκλεπτυσμένα γούστα. Μα είναι και πιο παιχνιδιάρικα μέσα στο πλαστικό ποτήρι, με τα πολύχρωμα καλαμάκια... και μετά να κρατσανίζεις τα παγάκια... Pure bliss... Κι αν είσαι σε beach bar που σέβεται τον εαυτό του (όπως στη Σάντα Μαρία ή στην Παράγκα) τότε δε μιλάμε καν για plastic, αλλά τεράστιο γυάλινο ποτήρι με διακόσμηση υπερπεραγωγή με φρούτα, ομπρελίτσες  κι αναδευτήρια. Εκεί πραγματικά κολλάει η φράση "να το πιεις στο ποτήρι".
Χθες το βράδυ είχα πάει στης αδερφής μου για την καθιερωμένη εβδομαδιαία περιποίηση των άκρων μου, που εν όψει διακοπών όφειλε να πάρει τη μορφή full spa treatment. Επειδή ποτέ δεν πάω στο μαγαζί με άδεια χέρια κι επειδή συνήθως πέρα από τις αγαπημένες της τάρτες φράουλα, παίρνω και κάτι μικρά τρουφάκια για τα κορίτσια, είθισται να γουρουνιάζουμε στα γλυκά και σε άλλους γευστικούς πειρασμούς. Έλα μου, όμως, που χθες έκανε πολύ ζέστη και που δε με συγκινούσαν στο ψυγείο του Fresh τίποτα άλλο από τα παγωτίνια... Καλά, αν δεν έχετε ήδη δοκιμάσει, σπεύστε... τα έχουν και σε χωνάκια αλλά και σε ξυλάκια, κάτι περίεργα κωνικά πυραυλάκια, σε 6-7 γεύσεις, να μην ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις. Φυσικά και πήρα απ'όλα, μου άρεσε αυτή η χαρούμενη χρωματική πανδαισία. Θέαμα με το παγωτίνι ανά χείρας και το μισοβαμμένο νύχι... Θεάααααα... Πρέπει να έφαγα τουλάχιστον τρία! Ήταν εκεί και κάτι συνάδελφοι μου από τη δουλειά, και κάτι με το μπιριμπίρι, κάτι με τα εντελώς κουκορούκου φλούο χρώματα βερνικιών, κάτι με τις μυρωδάτες μάσκες και τα scrubs, ήρθαμε στο κέφι.
Και τότε έγινε το πιο κουλό, η αδερφή μου θυμήθηκε πως λίγες μέρες πριν της είχανε αφήσει ένα φυλλάδιο, για κάποιο μαγαζί στο Κολωνάκι που έκανε delivery σε coctail. Ο νους μου πήγε αμέσως στην προαναφερθείσα εταιρεία, ωστόσο η αδερφή μου με διαβεβαίωσε πως επρόκειτο για γνωστό μπαρ-καφέ στη Μηλιώνη, που εκτός από καφέδες, χυμούς, σαλάτες και light lunch, έφερνε στα γραφεία και διάφορα ποτά. Είπαμε, λοιπόν, να το δοκιμάσουμε. Μέσα σε 20λεπτά είχαμε στη διάθεση μας 5 coctails, φτιαγμένα με πολύ λεπτομέρεια και μεράκι, όχι κάνα ετοιματζίδικο νεροζούμι, ίσα ίσα η μέντα και οι φράουλες μοσχοβολούσαν. Το delivery boy δεν έδειχνε να ξαφνιάζεται με τις παλαβές στο beauty lounge που είχανε παραγγείλει drinks over manicure. Αντιθέτως, μας έκανε και προτάσεις για την επόμενη παραγγελία!!! Και οι ποσότητες ήταν decent (ολόκληρες ποτήρες), και η τιμή τους λογική: 6 ευρώ έκαστο. Για να πιεις τέτοιο μοχίτο στο παρακείμενο Mai Tai θες τα διπλάσια ακριβώς, άσε που τα πίνεις όρθιος στο πεζοδρόμιο. Οπότε, μες στην καλή χαρά και το τρελλοκομείο που δημιουργήσαμε εκεί μέσα στο εντελώς zen περιβάλλον, ανάμεσα στα παγωτά, τα μανώ και τα ποτά (μουσική ούτως ή άλλως παίζει πάντα κωστοπουλέϊκες λαουντζιές), σκέφτηκα πως από εδώ και στο εξής θα εφαρμόσω after office happy hour στο νύχι-νύχι. Feel free to join! Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου