Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Technology freaks out... by me

Δεν είμαι γκουρού της τεχνολογίας, το παραδέχομαι. Έχω μια σχετική επαφή με τις τεχνολογικές εξελίξεις, αρέσκομαι σε καινούρια γκατζετάκια αλλά ως εκεί. Οφείλω όμως να το πάρω απόφαση πως το θέμα δε με πάει. Όλα τα ηλεκτρονικά είδη που έχω στην κατοχή μου εσχάτως με εγκαταλείπουν με συνοπτικές διαδικασίες. Από το βρωμο-αϊφόνι έως τη Μαύρη Θύελλα (όχι δεν αναφέρομαι στην ποδοσφαιρική ομάδα της Καλαμάτας, αλλά είμαι σίγουρη πως αν με γνώριζαν κι αυτοί θα μου'ριχναν άκυρο). Ένα κοκομπλόκο, ένα γενικό shut down... Μέχρι και το twitter αρνείται κατηγορηματικά εδώ και 2-3 μέρες να με εισάγει στο σύστημα... WTF?
Αρχικά, το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών στο αμάξι μου (το οποίο γαμώ την τρέλλα μου μέσα χρυσοπλήρωσα για να μπορώ να οδηγώ και να ελέγχω τα πάντα με τον αντίχειρα) είχε αρχίσει να τα παίζει εδώ και κάμποσο καιρό. Η αρχή είχε γίνει με την επίμονη ένδειξη σφάλματος στον αερόσακκο οδηγού, στη συνέχεια με εγκατέλειπαν εναλλάξ άλλα functions όπως ο υπολογιστής ταξιδίου, ο έλεγχος του radio-cd, η κόρνα... Μέχρι που κάποια στιγμή, ο κύριος τιμόνης παρέδωσε πνεύμα και το μόνο που καταδεχόταν να κάνει ήταν να στρίβει δεξιά κι αριστερά τους έμπροσθεν τροχούς... boh!!! Συνεργείο και τα κεφάλια μέσα. Ευτυχώς που δεν πάω σε Παζαρόπουλο - θα μάθατε φαντάζομαι ότι βάρεσε κανόνι... (την αμέριστη συμπαράσταση μου στους εκατοντάδες απολυμένους της εν λόγω επιχείρησης) Πάντως κι η Κarenta καλά λαμόγια είναι... τεσπά, αυτή την οδύσεια θα την αναλύσω σε άλλη ανάρτηση.
Μεσοβδόμαδα είχα νέο κρούσμα system failure στο τηλέφωνο. Οποία η έκπληξις, βεβαίως για όσους γνωρίζουν την πολύπαθη πορεία αυτής της συσκευής. Άμα τη έξοδο μου από την Πρεσβεία γνωστής χώρας (που στην παρούσα δε θα ήθελα να ονομάσω) και έχοντας πρωτίστως παραδόσει το τηλέφωνο στους securiτάδες για λόγους Εθνικής Ασφάλειας (τς τς τς), απομακρυνόμενη 100 μέτρα αό την περίμετρο (όπως μου ζητήθηκε) προσπάθησα να τη θέσω σε λειτουργία... εις μάτην. Οι γνωστοί και φίλοι επίσης μπορούν να πιστοποιήσουν πως το κινητό δεν το κλείνω ποτέ και για κανένα απολύτως λόγο (κυρίως για να αποφύγω σκηνικά του παρελθόντος, όπου το set up μέσω i-tunes ήταν στην ημερήσια διάταξη). Ακόμα και εν πτήσει, το βάζω σε flight mode. Anyways, το θέμα είναι ότι αφού η ρημαδο-παντόφλα (όπως την αποκαλεί μια ψυχή) εδέησε να ενεργοποιηθεί με κάνα μισάωρο καθυστέρηση (κάρβουνο έκαιγε;) διαπίστωσα πως είχε γίνει αλλαγή του μενού πλοήγησης και της γλώσσας στα ελληνικά. Πάλι, όσοι με ξέρουν μπορούν να εγγυηθούν πως είμαι αθεράπευτα οπαδός της αγγλικής γλώσσας κι αρνούμαι πεισματικά να αποστέλλω sms ή να τσατάρω σε άλλη γλώσσα εκτός από greeklish. Φαντάζεστε την έκπληξη και την απογοήτευση όταν για πρώτη φορά ever αντίκρυσα τη φράση "Συγχρονισμός σε εξέλιξη". Μπλιαχχχ. Το αποκορύφωμα ήταν πως ο υπολογιστής και τα i-tunes αρνούνταν να αναγνωρίσουν τη συσκευή με το όνομα της, στο ίδιο το τηλέφωνο έλειπαν κάποια applications και γενικά είχα έντονη την αίσθηση ότι η συσκευή had been tampered with. Θεωρίες Συνωμοσίας ή απλά σύμπτωση ότι χάλασε τη συγκεκριμένη μέρα που είχα πάει στη συγκεκριμένη υπηρεσία;
Οι περιπέτειες μου με την τεχνολογία είναι ανεξάντλητες (ας θυμηθώ και τα κουλά με την υπηρεσία της Nova). Εύκολα μπορεί κανείς να οδηγηθεί στο συμπέρασμα πως ίσως θα ήταν συνετόν να παρατήσω την προσπάθεια. "Αφού δεν το'χεις"... μου 'πε πρόσφατα ένα φίλος. ΟΚ, αφού δεν το έχω, λέω να γυρίσω στα ταχυδρομικά περιστέρια και τα σήματα καπνού για την επικοινωνία μου με τον έξω κόσμο, στο πεζώ δύο για τη μετακίνηση μου, στις έντυπες εφημερίδες για την ενημέρωση μου, στο τρανζιστοράκι με την κεραιούλα για τη διασκέδαση μου και στις καλλιτεχνίες με σινική μελάνη πάνω σε πάπυρους για την συγγραφή του ιστολογίου. Αναμένατε την επόμενη ανάρτηση τοιχοκολλημένη σε κολόνες. Φιλιά.

1 σχόλιο: