Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Περί απόκρυψης αριθμού στις τηλεφωνικές κλήσεις



Δηλαδή πρέπει να είσαι τουλάχιστον ανάγωγος, να μην πω μαλάκας για να κάνεις κλήσεις με απόκρυψη αριθμού τη σήμερον ημέρα.
Σημαίνει ή ότι φοβάσαι την απόρριψη (ειδικά αν ο καλών εργάζεται σε τράπεζες και τις ετιαρίες που διαχειρίζονται τις πιστωτικές και τα δάνεια) ή ότι δεν έχεις τα κότσια να πεις τα πράγματα με το όνομα τους. Και στις δυο περιπτώσεις μαλάκας είσαι. Αν ανήκεις στην πρώτη κατηγορία, στ'αρχίδια σου άμα ο καλούμενος απορρίψει την κλήση σου, δεν τον κυνηγάς να εισπράξεις δικά σου λεφτά και στη δεύτερη είσαι απλά LOSER.
Γιατί ρε φίλε κολλάς να φανερώσεις τον αριθμό σου; Κάνα δωδεκάχρονο είσαι που θέλει να κάνει τηλεφωνικές φάρσες; This is so last year! Τα δωδεκάχρονα σήμερα είναι όλη την ώρα στο facebook και κάνουν poke, δεν έχουν ανάγκη να σε καλούν μέσα στα άγρια μεσάνυχτα και να βαριασαίνουν σ΄την άλλη άκρη της γραμμής! Μήπως πάλι είσαι κάνας άρρωστος σεξομανής; Ρε φίλε, έχει τόσα sites στο ιντερνετ, μπες σε κανένα και τράβα να την παίξεις με οπτικοακουστικό υλικό.
Αλλά μήπως, λέω μήπως, είσαι καμμένος και θες απλά να δεις αν είμαι σπίτι μου κι αν κοιμάμαι; Μήπως είσαι η καμμένη γκόμενα κανενός που είδες το νούμερο μου στο κινητό του κι έχεις λυσσάξει μήπως μωρή σου φάω τον άντρακλα;
Ρε ουστ όλοι σας από εδώ, μου θέλετε i-phone με απόκρυψη!
Πάρτε το χαμπάρι: όσο καλείτε με απόκρυψη, απλά ΔΕ ΘΑ ΑΠΑΝΤΩ! ΓΚΕ ΓΚΕ?

2 σχόλια:

  1. Έχω μπεί και σε άλλα blogs σου πρόσφατα, πλάκα έχει το πως γράφεις τελικά! Κοίτα, όπως κάποιοι όντως μαλάκες (he/she) τηλεφωνούν με απόκρυψη, τόσο και αυτοί που δεν το σηκώνουν νομίζω οτι είναι επίσης κότες. Γιατί να χάσεις την ευκαιρία να ξεμπροστιάσεις το μαλάκα? :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μωρέ, έτσι και μου μίλαγε το κάθαρμα που με πήρε στις 04,00 τα ξημερώματα θα τον/την είχα λούσει με κάτι κοσμητικά, που δε τον/την ξέπλενε ούτε ο Δούναβης

    ΑπάντησηΔιαγραφή