Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Καλή σεζόν!

Άντε, κουράστηκα με αυτό το "Καλό χειμώνα". Ποιος χειμώνας ρεεεεε που σκάει ο τζίτζικας ακόμα και που μέχρι να πιάσουν τα κρύα έχουμε ακόμα δυο μήνες; Το είπα και last week, έχουμε 4 weekends μέσα στο Σεπτέμβριο τα οποία σκοπεύω να εκμεταλλευτώ στο έπακρον! Νησάκι μου σου έρχομαι, Χρυσή Ακτή wait for me! Δεν την παλεύω να κάτσω Αθήνα κι άλλο σου-κου, θα τα πάρω. Είναι αυτή η μεταβατική περίοδος που όλοι γυρίσανε από διακοπές με γεμάτες μπαταρίες, είναι κομπλέ από θάλασσα, ποτά και ξενύχτια και το μόνο που θέλουν να κάνουν είναι να αράζουν σπίτι και να περιμένουν να έρθει Οκτώβρης να αρχίσει το new season: άλλοι για τα χειμερινά clubs και τα νέα σχήματα στα μπουζούκια, άλλες για να αγοράσουν μπότες (?!) και παλτό (??!!), άλλοι για το καθιερωμένο "ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ" με το αίσθημα, άλλοι για να πάνε σχολείο (εμ, έχουμε και ανήλικους στο radius).
Εγώ πάλι λέω "άντε γεια". Ούτε γεμίσανε οι μπαταρίες μου, ούτε ξεκουράστηκα enough, ούτε ξενύχτησα enough, ούτε θέλω να ανανεώσω τη χειμωνάτικη γκαρνταρόμπα μου. Θέλω κι άλλοοοοοοοοοοοοο. Κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο... Ηλιοθεραπεία, μπανάκι (καλά μην το ξεχέσουμε κιόλας, δεν είμαι και για απλωτές, μια βουτιά να δροσιστούμε κι όξω), εκδρομές με τη σαύρα μου, εκδρομές με αεροπλάνα, πλοία, τρένα, μηχανές (όλα εκτός από ΚΤΕΛ, αυτό δεν το παλεύω που να με πληρώνετε), βόλτες στο νησί, ποτάκι στο παλιό λιμάνι, ποτάκι στο caprice, ποτάκι στην "αυλή", χορός μέχρι πρωίας, strapless φορεματάκια και σανδάλια, μαλλί ατίθασο και μυρωδιά πάνω μου από το γιαούρτι του Κορρέ. Πειράζει που τον Σεπτέμβριο τον θεωρώ τον τέταρτο μήνα του καλοκαιριού; Πειράζει που αρνούμαι κατηγορηματικά να επιστρέψω για τον αγιασμό; Θα στείλω αντιπροσώπους μπουαχαχαχα!
Δηλαδή ακόμα και στη δουλειά δεν έχω νιώσει ακόμα τη βαρεμάρα (σαν κι αυτή που μας είχε πιάσει όλους εκεί γύρω στα μέσα Ιουλίου και κάναμε αμήν και πότε να ξεκουμπιστούμε) και τη συνήθεια της ρουτίνας, είμαι ακόμα πολύ χαλαρή. Έχω loads to dο και μάλιστα την προηγούμενη βδομάδα έπηζα τρελλά λόγω απουσίας της μαμάς από τα διευθυντικά καθήκοντα, ωστόσο αισθάνομαι μια ενέργεια, μια όρεξη για fun και adventure. Ανεβαίνω και με τρελλά ακούσματα, καθώς κατέβaσα κι άλλα mp3, συν οτι μου κάνανε δώρο και alexandro christopoulo compilation για τα γενέθλια, όποτε είναι αμέτρητες οι φορές που πιάνω τον εαυτό μου να γράφω εμπορικές επιστολές και να σιγοτραγουδάω σαν τη χαζοβιόλα ή χθες που ήμουν fridays for dinner άκουσα akon και μόνο που δε σηκώθηκα να χορεύω μαζί με τους τραλαλά σερβιτόρους happy birthday στο διπλανό τραπέζι. Otinanai!
Ίσως, τελικά, να μη θέλω να παρατείνω το καλοκαίρι per se, αλλά να μείνω σε μια μαγική σεζόν που έχει μόνο τα καλά: summer mood, καλό καιρό, αρκετή δουλειά και πωλήσεις για να βγάλουμε και μερικά λεφτά (με τι θα ποτίζουμε τη μαύρη θύελα στις εξορμήσεις και με τι θα ποτίζουμε εμένα στα bars που πανάθεμα με απέκτησα ξαφνικά και πανάκριβα γούστα στο αλκοόλ), παραλιακή με μέτρια κίνηση (αφού κάποιοι πλέον ξενέρωσαν με τη θάλασσα), parties, Ηρώδειο, Θέατρο Βράχων, chat me Mojitaki ανά χείρας, μπιρίμπα στο μπαλκόνι και πάνω απ'όλα... καλή παρέα!!! Η καλύτερη φάση... αν και τα καλά ακόμα έπονται... είμαι σίγουρη! Κυρήσσω την έναρξη λοιπόν: καλή σεζόν (και κομπινεζόν)!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου