Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Happy Easter

Ετοιμάζομαι κι εγώ όπως όλος το μεγαλύτερο τμήμα του ελληνικού λαού να εκδράμω εις τας εξοχάς για να γιορτάσω το Πάσχα. Με την οικογένεια - family rulezzzz. Και το ηλίθιο Highspeed 5 με το οποίο ταξιδεύω πήγε και στούκαρε στην προβλήτα του λιμανιού της Πάρου. Live your myth in Greece, σου λέει μετά. Τι να πω, μας γλωσσοφάγανε... τς τς τς. Τεσπά, επικοινώνησα με την Hellenic Seaways, με κάποιο τρόπο θα μας πάνε στο νησί, τώρα αν θα μας βάλουν να τραβήξουμε κουπί στη γαλέρα ή αν θα βγάλουμε τα πνεμόνια μας να φυσάμε τα πανιά της τριήριδος θα δείξει.... Ας είμαστε θετικοί, what more could possibly go wrong? Ναι, καλά, άμα δε βρω το Μητσοτάκη της παρέας... να μη με λένε fwkia.
Σκέφτομαι τα ουζάκια στο παλιό λιμάνι της Νάουσας (ε, ρε Τσαχπίνη, κράτα τραπέζι) και τις εξωτικές σαλάτες στου Χάλαρη στο Πίσω Λιβάδι και μου τρέχουν τα σάλια. Επίσης, καλέ μου Θεούλη, αν γίνεται, λέω τώρα αν, να μη βρέξει τις επόμενες 4 μερούλες να κάνω και κάνα μπανάκι! Έχω να πάω στο νησί από το Σεπτέμβριο, μου έχει λείψει η Χρυσή Ακτή και ειδικά τέτοια περίοδο που δεν έχει ομπρέλες και ξαπλώστρες, άντε να είναι κάνας γουιντσερφάς στην καλύτερη ή κάνα ζευγάρι τουρίστες.
Εν τω μεταξύ, έχω πληροφορηθεί πως όλα τα μπαράκια-καφέ-trendy resto θα ανοίξουν να κάνουν τις γνωστές αρπαχτές για ΠΣΚΔ, αλλά μετά κλείνουν, όπερ σημαίνει πως από Τρίτη πρωί θα βαράω ενέσεις στο νησί... γι' αυτό λέω, κάνε καλό καιρό να κάνουμε τουλάχιστον ηλιοθεραπεία. Τουλάχιστον θα πάρω και το λάπι-τόπι μαζί, ε, να μην μπλογκάρω κι εγώ σαν παιδί πίνοντας το freddo μου στα τραπεζάκια του wi-fi spot στην Παροικιά; Αμ, πώς!
Πάντως, έχω να πω πως αν και χωρίς φίλους πιστεύω θα είναι όμορφα με τη φαμίλια, στο κάτω κάτω αυτές οι μέρες είναι για να τις περνάει κανείς με τους δικούς του, ενισχύονται οι οικογενειακοί δεσμοί. Θα ρίξω τρελλό γέλιο με γαμπρό κι αδερφή, είμαι σίγουρη πως θα μου τη λένε συνέχεια! Ίσως φέρουν και υλικά να φτιάξουμε και σανδάλια (χειροποίητες σαγιονάρες on sale @ Nyxi Nyxi as of next week). Εν τω μεταξύ, θα θέλουν τα παιδιά να ξεκουραστούν και η ξεμωραμένη θα θέλει να τους τρέχει εκδρομές... ααα όλα κι όλα, κι η μαμά συνεργός, το έχουμε ήδη κανονίσει το πρόγραμμα νυχτερινών εξόδων. Τελικά, όντως έχει πιο fun να είσαι με την οικογένεια!
Θα μου λείψουν, βέβαια, οι κολλητές, αλλά τι να κάνουμε, πρέπει όμως να τους δώσω και μια άδεια, να δούνε κι εκείνες τα αμόρε τους!!! Μην είμαι εγωίστρια! Όλο τις ξεσηκώνω και δεν κάνει! Στο τέλος, θα βρω κάνα μπελά!!! Και δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτές που έχουν σχέση, αλλά και τις άλλες τις "άνευ" που τις ξεμυαλίζω και κάνουν λάθη στους υπότιτλους. Α, και ίνδαλμα μου, μιλώντας για την αφεντιά σου, κομμένες οι μαλακίες οι τελευταίες. Δεν ξαναστέλνω τίποτα, που να μου κοπεί το χέρι, I promise. Το έσβησα όλο το stream από το αιφόνι. Είδε κανείς καμιά γάτα;
Με αυτά και με αυτά, πήγε 16.15 και σήμερα σχολάμε νωρίτερα! Εύχομαι σε όλους, ηθικούς και μη, ανάγωγους και μη, κολλητούς και μη, Ελληνάρες, Λαζοπουλιασμένους, στελέχη και πωλητές, κομμώτριες και μεταφράστριες, Ουγκ και φαν του Αντωνάκη : Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση και περισσότερα μεθαύριο από το μέτωπο της παραλίας. Φιλιάαααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου