Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Η γρίππη της κότας

Τελικά διαπιστώνω πως δεν είμαι η μόνη "κότα". Εντάξει. εγώ είμαι μόνο κατ'ευφημισμόν, αλλά γύρω μου υπάρχει ολόκληρο κοτέτσι. Πήξαμε στα πίττουρα.
Αναφέρομαι καταρχάς στους άνδρες-κότες. Σ' αυτούς που αναμασάνε την καραμελίτσα περί "υπερ-προσφοράς" και περί "αντιστροφής των ρόλων". Σε αυτούς που γνωρίζουν μια κοπέλα κι ενώ είναι έκδηλο τοις πάσοι ότι γουστάρουν, δεν κάνουν απολύτως τίποτα για να την προσεγγίσουν. Κάθονται και περιμένουν να γίνει η άλλη ο κυνηγός. Είναι τραγικό να σου ζητάει η γκόμενα το τηλέφωνο κι όμως είναι τόσο κότες αυτοί οι τύποι που ενώ τρώγονται να πάρουν τον αριθμό του κινητού της, ψάχνουν να βρουν τον τρόπο να μη χρειαστεί να το ζητήσουν αυτοί, αλλά να τους προσφερθεί. Έλεος! Sorry, είμαι ανεξάρτητη και αυτόνομη κλπ κλπ αλλά σε θέματα τέτοια είμαι πατροπαράδοτη: boy meets girl, boy likes girl, boy asks girl out. Γιατί αν, κύριε μου, περιμένεις ότι και θα σε κυνηγήσει η άλλη και θα σου την πέσει και θα σου ζητήσει τηλέφωνο και θα σου προτείνει να πάτε για καφέ/ποτό/φαγητό και θα σου πληρώσει τα έξοδα (βλ. προηγούμενη ανάρτηση) και σου πάρει και μια πίπα στο τέλος, ε, μάλλον έχεις έρθει από τον πλανήτη των πιθήκων.
Δηλαδή τι πάει να πει "υπερ-προσφορά"; Εντάξει, δημογραφικά οι γυναίκες είναι περισσότερες αριθμητικά από τους άνδρες. Δε φταίμε όμως εμείς που εσείς στουμπώνεστε στο φαγητό, δε γυμνάζεστε, καπνίζετε και πίνετε σαν πούστηδες και πεθαίνετε νωρίτερα από μας λόγω εμφράγματος! Ωραία, σας αναλογούν 3 γυναίκες στον καθένα. Δηλαδή, αυτή η αριθμητική δυσαναλογία πρέπει να σας κάνει να ξεχνάτε να είστε gentleman και να ακολουθείτε τις νόρμες του courtship?
Και τι πάει να πει "οι ρόλοι έχουν αναστραφεί"; Βγήκαν οι κοπέλες στη ζήτα; Είναι πιο λυσσάρες; Πιο απελπισμένες; Ε, όχι ρε φίλε! Ούτε απελπισμένες είναι, ούτε καμένες, ούτε κότες. Έχουν τρόπους και ανατροφή και περιμένουν από εσένα να τους δείξεις ότι είσαι άσσος στο ψηστήρι και να τις ρίξεις! Οεο! Εκεί είναι η μαγκιά σου!
Γουστάρεις να τη δεις την άλλη, έχεις το τηλέφωνο της, πρότεινε εκεί ρε φίλε να πάτε καμιά βόλτα και άσε τα sms στα οποία ρωτάς για τη υγεία της και αν πήζει στη δουλειά. Εκτός κι αν αυτή είναι καμιά "φώκια" και δε βλέπεται, και δε γουστάρεις με την καμία. Ε, τότε φίλε μου, πολύ απλά, κάτσε σπίτι και παίχ'τη μόνος σου ή βγες απόψε και κάνε σωστά επιτέλους αυτό που έκανε ο μπαμπάς σου και ο παππούς σου για να ρίξουν τη μαμά και τη γιαγιά σου αντίστοιχα.
Άντε, γιατί πολύ μας κουράσατε με τα demi-saison και τα διευρευνητικά email, sms και μηνύματα στο msn. Είμαι σίγουρη πως μιλάω εκ μέρους όλου του γυναικείου πληθυσμού. Κοτέτσι, λαμβάνει;

1 σχόλιο: